Пошуковий запит: (<.>A=Устименко-Косоріч О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Устименко-Косоріч О. А. Молодіжний рух середини ХХ століття та особливості культурних процесів [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2010. - № 1. - С. 167-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2010_1_42
|
2. |
Устименко-Косоріч О. А. Сербська баянно-акордеонна школа народної музики: науково-теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(1). - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(1)__20
|
3. |
Устименко-Косоріч О. А. Науково-теоретичний аналіз процесу академізації сербської баянно-акордеонної школи [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 343-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_56
|
4. |
Устименко-Косоріч О. А. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_47
|
5. |
Устименко-Косоріч О. А. Баянно-акордеонна панорама Сербії: освітньо-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 118-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_16
|
6. |
Устименко-Косоріч О. А. Змістові компоненти формування етнонаціонального виконавського стилю у сербських баяністів-акордеоністів [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч, В. С. Курило // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 5. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_5_6
|
7. |
Устименко-Косоріч О. А. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_57
|
8. |
Устименко-Косоріч О. А. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Cербії [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 5. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_5_46
|
9. |
Устименко-Косоріч О. А. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонної освіти Сербії [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_50
|
10. |
Устименко-Косоріч О. А. Соціальні функції баянно-акордеонної школи Сербії [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_24
|
11. |
Курило В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) [Електронний ресурс] / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_2_33
|
12. |
Устименко-Косоріч О. Розвиток сербської баянно-акордеонної школи: національний аспект [Електронний ресурс] / О. Устименко-Косоріч // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 301-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_49
|
13. |
Устименко-Косоріч О. А. Порівняльний аналіз змісту підготовки баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах Сербії й України [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Education and pedagogical sciences. - 2014. - № 1. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2014_1_9 Здійснено порівняльний аналіз змісту підготовки баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких навчальних закладах Сербії і України. За результатами порівняльно-зіставного аналізу навчального забезпечення ВНЗ 2-х країн визначено, що сербські вищі навчальні заклади мають значно більше повноважень у формуванні змісту підготовки баяністів-акордеоністів, ніж українські. Зміст навчальних планів напрямів "Музичне мистецтво" і "Музична педагогіка" є однаковим для всіх вищих мистецьких закладів Сербії, які набувають специфічних ознак: на відміну від українських планів, скорочуються дисципліни загальноосвітнього блоку, уводять дисципліни "Соціологія культури та мистецтва", "Психологія мистецтва"; перелік фахових дисциплін значно розширений.
|
14. |
Устименко-Косоріч О. А. Структура сербської баянно-акордеонної школи [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 292-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__44 Баянно-акордеонну школу розглянуто як феномен культурно-освітньої традиції та у цьому сенсі значення освіти поглиблюється соціокультурною функцією та надає можливість визнати школу як освітню категорію. Зазначені функціональні характеристики акорденного виконавства надали змогу виявити структурні компоненти баянно-акордеонної школи в галузі загальної педагогіки, музичної освіти, а саме: мотиваційно-стимулюючий; інформативно-лідерський; комунікативний; творчо-креативний; технічно-еволюційний; технологічний та емоційно-виконавський.
|
15. |
Устименко-Косоріч О. А. Типологія сербської баянно-акордеонної школи у контексті жанрової парадигми [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__5
|
16. |
Устименко-Косоріч О. Тенденції розвитку сербської баянно-акордеонної школи в контексті культурно-історичної періодизації [Електронний ресурс] / О. Устименко-Косоріч // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 4. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_4_3
|
17. |
Устименко-Косоріч О. Аналіз закономірностей розвитку сербської баянно-акордеонної школи в контексті культурно-історичної періодизації [Електронний ресурс] / О. Устименко-Косоріч // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 333-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_53
|
18. |
Устименко-Косоріч О. Професійна підготовка баяністів-акордеоністів у сербських музичних школахакадемічно-народного типу [Електронний ресурс] / О. Устименко-Косоріч // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2013. - Вип. 27. - С. 167–179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2013_27_15
|
19. |
Устименко-Косоріч О. А. Педагогічно-освітні аспекти розвитку баянно-акордеонної школи Сербії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 339-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_66
|
20. |
Устименко-Косоріч О. А. Можливості запровадження сербських педагогічних технологій у систему вітчизняної підготовки баяністів-акордеоністів [Електронний ресурс] / О. А. Устименко-Косоріч // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 385-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_70
|
| |